Ładowanie...

Deprecated: Creation of dynamic property NoveoBreadcrumbs::$libr is deprecated in /magnumarena.pl/wp-content/themes/2021monser/ext/class-breadcrumbs.php on line 7

Deprecated: Creation of dynamic property NoveoBreadcrumbs::$abr is deprecated in /magnumarena.pl/wp-content/themes/2021monser/ext/class-breadcrumbs.php on line 8

Deprecated: Creation of dynamic property NoveoBreadcrumbs::$spanbr is deprecated in /magnumarena.pl/wp-content/themes/2021monser/ext/class-breadcrumbs.php on line 9

Limity mocy, energii, prędkości wylotowej pocisku na Magnum Arenie

Ogólne limity

Limity na grach otwartych:

  • karabinki elektryczne 1,07J (Joul)
  • karabinki i pistolety HP: 1,01J

Strzelamy na kulkach docelowych

Wszystkie strzały muszą mieć wartości poniżej ustalonych limitów

Energia podana odpowiada około 340fps na kulkach 0,2g

 

Limity na grach prywatnych mogą zostać ustalone indywidualnie przez uczestników o ile uczestnicy są pełnoletni.

Maski do gry są wypożyczane jeśli uczestnicy trzymają się limitów gry otwartej.

Osoby niepełnoletnie na grach prywatnych muszą korzystać z karabinków z limitami z gry otwartej.

 

Uczestnicy w wieku do 12 lat brać udział w grze, gdzie karabinki generują energię poniżej 0,55J

Minimalny wiek uczestnika strzelania paintball ASG na Magnum Arenie to 10 lat

Młodsi uczestnicy mogą brać udział w grach z paintballem laserowym

Dlaczego tak niskie limity na grach otwartych?

  • obowiązuje zasada: strzelamy z każdej odległości, bez krzyczenia pif-paf co wpływa na dynamikę gry, jednoznaczność trafień i sam przebieg gry a tym samym jakość zabawy
  • dużo osób gra regularnie kilka razy w tygodniu – my jako instruktorzy również – i nie chcemy mieć po grze miliona krwawych trafień i siniaków, choć i tak jesteśmy cali w kropkach
  • podczas intensywnej wymiany ognia często nie zastanawiasz się w jaką część ciała strzelasz. Często wystaje tylko tył głowy, albo nieosłonięta kostka. Najgorzej dostać w palec. Rygorystyczne limity mocy wpływają na komfort gry i zmniejszają ewentualne obrażenia
  • gry na Magnum Arenie są bardzo intensywne. Podczas jednej 1,5h gry zostajesz trafiony nawet 200 razy kulką !!!
  • taki limit w zupełności wystarczy. Wiele osób gra mając 0,8-0,9J i jest super. Jeśli uważasz, że potrzebujesz więcej – przyjdź zagraj a zmienisz zdanie

Skąd różnica w dopuszczalnej energii dla HP i elektryków?

Doświadczenie pokazuje, że część sprzętu zasilanego HP potrafi wygenerować większą energię pierwszych strzałów po przerwie w strzelaniu zwłaszcza przy mocno nabitej butli.

 

Pierwszy i drugi strzał w okolicach 1,05J i później kolejne poniżej 1J. Limit przy pomiarze eliminuje ryzyko trafienia kulką z energią przekraczającą ustalone limity.

 

Karabinki HP zazwyczaj są znacznie szybsze a spusty znacznie czulsze niż w elektrykach. Ustawienie sprzętu poniżej 1J powoduje, że trafieni kilkoma kulkami z rzędu odnoszą mniejsze obrażenia. Emocje w trakcie gry są na tyle silne, że zazwyczaj strzelasz kilkukrotnie. Mając HP strzelasz statystycznie częściej i więcej więc zadajesz więcej bólu innym graczom.

 

Taki limit w zupełności wystarczy do skutecznego eliminowania innych graczy i wpływa na komfort całej zabawy. Jeśli potrzebujesz się wyładować zadając większy ból innym graczom to nie tutaj.

Czy jeśli mam 1,1J to mogę wejść?

Na grach otwartych wynik podczas pomiaru musi być poniżej 1,01J/1,07J. Wobec tego jeśli Twój sprzęt generuje powyżej tej wartości to ten sprzęt nie może grać

Jeśli zdarzy się, że Twój karabinek jest za mocny, masz cały sprzęt potrzebny do gry – karabinek w klasie standard otrzymasz od nas bezpłatnie (karabinki standard posiadają standardowe silniki, akumulatory 7,4V oraz układy Perun Hybrid)

  • Można zamontować swój Tracer, kolimator itp do naszego karabinka
  • Karabinki wyższej klasy dodatkowo płatne

Maski Valken i FieldOne - limity producenta

Valken i FieldOne – producenci naszych masek na etykiecie wskazują limity prędkości wylotowej, dla której szkiełko zostało opracowane to 300fps dla kul paintballowych. Nasze testy wykazały, że maski wytrzymują spokojnie wartości do 340fps na kulkach 0,2g a ich zużycie jest akceptowalne.

Strzelanie z większej energii znacznie przyspiesza zużycie szkiełek co przekłada się na koszty związane z utrzymaniem stanu technicznego.

 

Mailowy
Mailowy
Pomoc
Pomoc
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Telefoniczny
Wyznacz trasę
Kontakt
Skontaktuj się
z nami
Mailowy
Mailowy
Telefoniczny
Telefoniczny

Masz pytania?

Napisz do nas
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.

Znajdź swoje pytanie i odpowiedź

Prosimy o umawianie gier i wizyt :)

Na arenie jesteśmy o nieregularnych porach i nie zawsze można nas zastać. Dlatego jeśli wybierają się Państwo do nas prośba o kontakt celem umówienia spotkania :)

Godziny pracy podane w wizytówce Google są poglądowe i odnoszą się do godzin pracy telefonicznej obsługi klienta.

Ile to kosztuje ?

Cena gry jest zależna od dnia, godziny, długości rozgrywki oraz klasy sprzętu.

Przykładowe pozycje z cennika

  • 1,5h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem standard 0 w sobotę to 139zł/os
  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem standard 0 w piątek lub niedzielę 99zł/os
  • 1h gry + przygotowania z pełnym wyposażeniem w poniedziałek międy 10:00 a 15:00 to 69zł/os

Cennik szczegółowy znajduje się tutaj: [KLIKNIJ LINK]

Jak zarezerwować grę ?

Wypełnij formularz rezerwacji

Napisz do nas maila na bok@magnumarena.pl lub skontaktuj się na facebook’u

Zadzwoń pod numer: 505978511

Jak to wygląda? Jak przebiega rozgrywka ?

  1. Rozgrywki prowadzą instruktorzy, który zajmują się przygotowaniami, tłumaczeniem zasad i kwestii technicznych oraz prowadzeniem gry.
  2. Na początku przygotowujemy i ubieramy się w szatni.
  3. Pierwsza gra: rozgrzewka pozwala graczom poznać szczegóły gry przy prostej szybkiej grze.
  4. Kolejne gry to szybkie dynamiczne rozgryki typu Flagi czy Dominacje oraz zaawansowane typu Napad na bank czy Counter-Strike
  5. Po upływie czasu zdajemy sprzęt w szatni

Czy to boli ?

  • Dysponujemy dwoma poziomami mocy do wyboru: silniejsze karabinki dla pełnej adrenaliny i silniejszych wrażeń po trafieniach oraz obniżona moc dla osób szukających spokojniejszej zabawy, gdzie trafienia są bezpieczne nawet dla osób w wieku 10 lat
  • Kulka jest znacznie mniejsza niż w klasycznym paintballu. Obniżona moc karabinków dodatkowo niweluje te wrażenia do minimum z zachowaniem wystarczających paramterów zasięgu i celności

Minimalny wiek uczestnika ?

  • W grze nie powinny brać udziału osoby młodsze niż 10 lat
  • Minimalny wiek uczestnika to 10 lat
  • Gracze w wieku 10 lat są już na tyle samodzielni, że potrafią sprostać wymaganiom bezpieczeństwa, czy poziomowi trudności rozgrywek

Zostaw nam swój numer

Oddzwonimy do Ciebie w godzinach
12:00-20:00
Jesteś pewny?

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.